Ikväll blir det Ramlösa och Coca Cola

Tusen tack för era fina kommentarer om mitt röda hår! :) Litar på dig Ellen och behåller det över hösten, sålänge det är inne sen får du återkomma med nästa innefärg! ;)
Det är tunga dagar nu med all panikhosta, andningssvårigheter å nu även huvudvärk men ibland får man bita ihop! Det ska jag göra ikväll då de bär av på födelsedagsfirande för Veronica! Blir en lugn kväll utan alkohol men jag får iaf träffa lite folk, ska bli grymt skoj! :)
Niklas åkte dessutom imorse och är inte tillbaka förrän söndagnatt, blir tomt i sängen men sålänge dem tar ett par poäng så är de lätt värt de! Har ändå sovit halva dagen, andra halvan har jag sett OTH. Inget Niklas är intresserad av ändå :) Något han däremot skulle kunna vara intresserad av är en snygg flickvän, men förhoppningsvis räcker de att jag lägger upp några bilder och tvingar honom att klicka in på bloggen under den lååånga bussturen! :)



Nu får ni se lite mer rött,
dessutom vill jag önska er en grym lördagskväll!
:)


Kommentarer
Postat av: Carina

Så fin du är,håret blev jätte snyggt. Kram Carina

2011-09-24 @ 23:16:58
Postat av: Marre

Assnyggt hår Lisa. Du ska verkligen vara röd särskilt nu på hösten, liksom mer attityd;) Kram på dig fina du

2011-09-25 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0