Första reportaget om mig - Lokaltidningen Ljungby

Som ni kanske förstår var krönikan ställe 2 av 4 ni såg mig.. Här ska jag ge er länken till den 3 av 4 platsen och samtidigt meddela att 4 av 4 är inte mycket roligare än reportage i Gasin.
Jag har ju börjat vänja mig vid att intervjua andra nu men att själv bli intervjuad var en riktigt rolig upplevelse! Samtidigt kan jag säga att det stämmer inte exakt, jag skriver inte krönikor och reportage för Sundsvall utan har bara haft inne en läsarkrönika. Jag valde inte Sundsvall helt själv utan vi kom överrens men Sundsvall var mitt förstaval. Person jag vill träffa; Anders Bagge! Jag är så jäkla nöjd för som jag funderade på denna fråga! Haha.


På lokaltidningens förstasida ser de ut såhär!


Och liten del i reportaget! :)

Nu ska jag ge mig ut i världens höstoväder. Hur mysigt som helst, ösregnar, blåser och bara skriker höst! :) Efter ett möte med min jobbcoach ska jag utan tvekan hem och mysa ner mig i soffan! Ikväll tänkte jag och Veronica gå på ett pass på Golds, får väl se hur vi känner när de närmar sig! Antingen blir vi supertaggade eller tvärtom.. :) För att komma till reportaget klicka HÄR eller på någon av bilderna! 

Första reportaget om mig ju! Känns så kul! :)
Hade varit jättekul å höra vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra reportage med fina bilder. Roligt att få läsa om dig och inte av dig en gång :) Vilken mästerfotograf Niklas blivit :) jättefina foto på er, kram kram

2011-09-07 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0