Add some colour to this hair?



Jag verkligen HATAR min dator. Datorn som idioten på SIBA lurade på mig för 10.000:-! Den funkar ju för i helvete aldrig!! Tänkte prova att byta frisyr med hjälp av veckorevyns kändisfrillagrej men neeej datorn vägrar öppna popup fönster. Hur jag än gör å ändrar inställningar så går de inte...! Snacka om att vilja slänga ut datorn från balkongen!! Tror ja ska åka te SIBA när Niklas kommit hem, antingen får dem fixa den eller ge mig en annan! Lita ALDRIG på Siba!!

1. Vill färga håret! Tänk om jag ångrar mig när jag gjort det isf?
2. Idag fick jag Camilla Läckbergs nya bok av mamma (TACK!) vill börja läsa nu på direkten!! :)
3. Vill ha ett jobb NU! Att inte ha nåt att göra är inte min starka sida...

OM jag vågar färga håret idag får ni antingen träffa en glad eller ledsen Lisa senare under dagen, men jag vet inte än...

Igår var Veronica dessutom här för tacos, Friends with benefits (som inte alls levde upp till mina förväntningar!) och Idol. Killarnas match blev spännande i sista perioden men slutade tillslut 2-1, bra jobbat tycker jag! Alltid bra med trevligt sällskap!:)

:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Siba luras. Det har jag varit med om flera gånger.

2011-09-22 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0