The botten is nådd



Har noll inspiration till något.
Har ångest för att jag inte orkar träna.
Får ont i magen för att jag skiter i att äta regelbundet.
Tackar gudarna för att Veronica finns och livar upp dagar, hade dött annars!
Tycker synd om N som har hjärnskakning men älskar att ha honom hemma.
Blir irriterad på människor jag inte känner.
Vill äta godis hela tiden.
Har börjat se how I met your mother.
Har ingen lust att blogga så vänta er inte för mycket..

Känner just nu att Timbuktus låt "The botten is nådd" kan mycket väl ha varit skriven till mig, förutom den lilla detaljen att den handlar om fylla/bakfylla, det är då nåt man inte känt av senaste månaderna.. Nu fick jag lite depression för de, hallå, en kul fest tack? Aja, refrängen är skriven till mig i detta gåhemmaträsk!

Haha, fått nog av tråkLisa?
Bjuder på första bilden på mig med körkort! Niklas kallar mig för seriefigur och jag får en underbar känsla när jag tänker på all panik innan och sen all lättnad och lycka efter! Stort tack till storasyster och Niklas som förstörde uppkörningsbilen en kvart innan uppkörningen, ni fick mig då verkligen till att skratta och glömma hur nervös ja var! ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du vet att vi gör allt för dig Lisa;) till och med vandaliserar bilar, hihi

2011-11-18 @ 20:41:10
Postat av: Lisa

Tack älskade du! ;) Haha gör man de så gör man verkligen allt!! ;) Bara 34 dagar kvar!!! <3

2011-11-18 @ 21:51:57
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, det tror jag också. Hur man än gör så blir någon förbannad på en liksom..



Tack, detsamma! :)

2011-11-18 @ 23:44:12
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: Sannie"

TACk Lisa! Jag funderar på bettskiva, men det känns så jäkla osmickrande att gå och lägga sig med den haha! men det lär väll vara värt det.. Ska se vad en sådan kan kosta först :)

2011-11-19 @ 14:56:08
Postat av: Michaela

Har också haft tider då jag känt mig allmänt oinspirerad, inte ens dansen hjälpte, men det går över! Ja vad kul! Tråkigt att dom inte vann bara... Ja det är så tråkigt att inte går så bra. Men ny match nu så man får väl hoppas på det bästa!

2011-11-19 @ 16:00:41
URL: http://pme.blogg.se/
Postat av: Ewe

Önskar jag kunde göra något <3

2011-11-20 @ 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0