Humör: Regn

Efter fem timmar sitter jag fortfarande ensam. Jag har tröttnat på att se OC och fått huvudvärk av att ligga i soffan. Det har börjat regna ute, inte mig emot dock. Regnet gör mig lugn, kanske för att regn är Ljungby. Kanske för att jag känner att det passar bra med hur jag känner mig..

Ska göra ett försök att få upp humöret: Framkalla foton! Något jag hade gett allt för att få är ett mörkerrum. Det är så fränt att framkalla kort i detta rum, hade kunnat bli min egna lilla fristad. Istället har jag snapfish till hjälp. Längtar efter mina album, ett där jag kan se min älskade familj, ett jag fått av Ewe med alla våra galenskaper under åren. I love it. Därför ska jag öva upp mitt tålamod genom att göra ett "SOMMAR 2011" ! Wish me good luck! :)

PS. Ber om ursäkt för allt depp och all saknad.. Ni som känner mig vet hur jag blir när jag är ensam alltför länge. 2 timmar brukar vara lagom. Hur jag ska överleva i Sundsvall med en sambo som alltid är på resande fot? Det undrar jag också...


Kommentarer
Postat av: PAPI

DU KLARAR DET. KRAM.

NU SKA VI VINNA PÅ V75.......

2011-07-26 @ 16:25:41
Postat av: Anonym

Tänk att det är ett bra tillfälle att träna på att vara ensam. Det ar viktigt att kunna vara det och det måste man lära sig.

Så när du har det som jobbigast, se det som en utmaning. Se det som att du får chans att rå om dig själv. Ta ett bad, tänd lite ljus. Lägg en ansiktsmask. Se till att ha det bra och skämm bort dig själv när han är borta:)

2011-07-28 @ 17:51:19
Postat av: Lisa Bengtsson

Ja det brukar jag göra när jag är hemma själv men när han är borta 3-5 dagar så kommer de få bli ett låååångt bad.. Och just nu är jag i hans föräldrarhem. Känns inte som att man vill rota runt i alla skafferi för att man är sugen på nåt osså. Det är lättare att va ensam när man är "hemma". Bra tips och det är faktiskt exakt de ja brukar göra, ta hand om mig själv - se på det jag vill se, äta det jag vill å göra de ja vill :)

2011-07-28 @ 17:54:02
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0