Hörlurarna från Bellashop funkade då inte till min mobil

Dagen blir ju för fan bara sämre och sämre. Fick mina hörlurar från bellashop idag. Synd bara att jag aldrig kommer kunna använda de då det står att objektet inte stöds när jag sätter in de i mobilen. Helvetes jävla apa. Varför kan livet aldrig börja gå min väg? Snöat hela dagen har det också. Har en stark känsla av att idag kan bli dagen då bilen rullar ner i diket, mitt liv stavas nog OTUR.

Någon som vet om man kan lösa det så att hörlurarna funkar till Xperia? Någon inställlning eller något? Har tappat bort mina Sony Ericsson och tänker inte flyga hem utan musik och fungerade hörlurar.

//Jävligt less tjej

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter ju som en supermysig jul! Härligt att han har så mycket ledigt så ni kan hitta på något tillsammans och med familj :) hur går de med alla julklappar?:) nått.förslag vad man kan ge till mannen?;) jadu, vad gjorde jag i övik.egentligen?;) dec-mars jobbade jah väldigt.mycket, innan dess tränade jag en del och umgicks med Robban väldigt mycket :) han hade väldigt bra tider där och var hemma tidigt :) den flytten gjorde oss så otroligt starka tillsammans så den var bra för oss!:) nu är vi mer självständiga, de behövs ju de också :) har Niklas tråkiga tider att vara iväg på?

2011-12-13 @ 13:31:13
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: E

Neeej, så dumt! Får ju typ dåligt samvete nu, när det var jag som rekommenderade sidan! Men funkar inte att gå in på nåt Telia & fråga då? Lycka till :) Kram

2011-12-14 @ 01:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0