Fortsättning följer...


Mina nya, älskade höstskor!

Som ni vet så bad jag om hjälp för att välja bild, anledningen lovade jag ge er om ni hjälpte mig. Tyvärr hann jag skicka in bild 1 innan jag hade märkt all hjälp MEN nu har det dykt upp en ny grej så er hjälp var inte förgäves! Bilden kommer synas i Ljungby framöver, antingen i färg eller svartvit. Var, när, hur? Det kan jag inte berätta, men att jag kommer synas på fyra olika ställen närmsta månaden kan jag i alla fall avslöja.

to be continued...


Kommentarer
Postat av: Annelie

Fina skor!!!!

2011-08-26 @ 12:45:33
Postat av: Mikaela

Ja jag tycker det är ganska kul att flytta och få se nya platser och träffa nya människor och kontakter. Men såklart jättetrist när man måste lämna alla sina vänner som man lärt känna på det året/åren man var där. När jag var tillsammans med mitt ex så flyttade vi 4 gånger på 5 år, så det blev en del. Så kommer jag förhoppningsvis flytta ihop med min nya upp till Piteå/Skelleftå runt jul beroende på om han kommer med i JVM.



Det är ju jättebra med en kille som lyssnar på ens egna önskemål också! Jag fattar inte hur tjejer står ut med som inte får nånting att säga till om och bara följer med i hans fotspår. Det skulle jag aldrig klara! Haha! Det går bara bra för Joel, det tar ju ett tag att komma in i ett nytt lag och en ny hockey men det går framåt. Han kommer bli viktig! Jag intervjuade han faktiskt för ett tag sen :)

2011-08-26 @ 14:36:34
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Sandra

låter spännande!! :)

2011-08-26 @ 17:07:08
URL: http://anotherfucking.blogg.se/
Postat av: Lovisen

Tack! Jag är inte så kunnig inom foto egentligen, men jag tycker så mycket om det, och det kanske är som gör att det blir rätt så fina bilder ändå.. :)

2011-08-26 @ 23:27:48
URL: http://lovisen.com
Postat av: maja

gott, ettan va min favorit;)

2011-08-27 @ 12:26:20
Postat av: Jessica

Åh, ni måste åka till Thailand nån gång, det är så sjukt jäkla vacker där, som ett paradis :)

Hoppas Niklas får ledigt nån gång så ni kan åka :)



Ja, jag måste nästan ta tag och se OTH, har sett hälften av den senaste säsongen. Läste på internet att det skulle läggas ner, men det skulle det tydligen inte :) Haha, förstår om du skulle gråta en skvätt om det gjorde det. För det gjorde typ jag då sista avsnittet av serien 24 var. Lite töntigt, men det känns som man har "vuxit" upp med det på nått vis :)

Se SoA, du kommer inte att ångra dej. Är lite smått förälskad i killen som spelar huvudrollen :p



Lovar att dricka en drink för dej i USA :)

Ha en bra helg!

2011-08-27 @ 18:23:07
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: jaa de ser jag ju nu att du har en ny :) denna var inte när jag fråga ^^.

allt bra?

2011-08-27 @ 23:02:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt snygga skor!

2011-08-27 @ 23:17:43
Postat av: PAPI

JAG VILL SE BLIXTEN!!!!

KRAMIS!!!!

2011-08-27 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0