When you got a good thing

Piteå






Efter en underbar vistelse i Ljungby flög jag vidare till Piteå. Niklas hade matcher och var i Sundsvall och jag fick istället massa kvalitetstid med resten av familjen Enberg. Promenader, mysiga stunder hos N's mormor och morfar, filmer, god mat, fika, roliga spel och på nyårsafton började dagen med en puss från min fina pojkvän som jag varit ifrån 12 dagar. Nyårsafton kunde med andra ord inte fått en bättre start. 3 år tillsammans. I Långnäs fick jag dessutom turen att umgås med alla djur; 3 hundar och 2 katter. Love it! Att jag har världens bästa extrafamilj blir bara mer och mer säkert för varje dag och det gör mig så glad. Långnäs är mitt smultronställe, än en gång - fantastiska dagar med underbara människor. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0