Vilka tjejer!



Idag kom det ett brev på posten och i detta var ett mycket roligt å fint brev från min kära vän Lisa! Snacka om att kunna göra någons dag, har gått med ett leende på läpparna sen dess! En sån vän som alltid sprider glädje, vare sig man umgås eller om man bor 80 mil ifrån varann. TACK för att du gjorde min dag! Hoppas de känns bra i nya lägenheten, jag kommer snart å hälsar på med en vinflaska i största hugg! :)

De andra bilderna är från min utan tvkekan coolaste å mest kreativa födelsedagspresent. Jag har alltid trott att jag fått den kreativa genen i familjen men lillasyster Maja motbevisade detta rejält när hon gav mig min födelsedagspresent! Kan tänka mig att ni aldrig skådat ett stiligare mästervärk för de har då inte jag, dessutom är de ballonger hängandes men de syns inte riktigt här! Well done Majis, självklart hänger de uppe så jag kan se de varje dag! Längtar dessutom till vår spadag. Du är bäst!

Jag älskar er finisar! :)

& än en gång är de bevisat att jag har världens finaste människor omkring mig. Är så lyckligt lottad!

KÄRLEK till er alla!


Kommentarer
Postat av: PAPI

UNDERBART! SÄGA VAD MAN VILL OM MAIL,SMS,FACEBOOK MM. MEN RIKTIG POST I BREVLÅDAN ÄR ÄNDÅ KLART BÄST!!!!

2012-01-24 @ 23:28:39
Postat av: lillsis

längtar också:D du är bäst!!!

2012-01-26 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0