Jag saknar dig



Då vi inte var hemma förrän halv tre inatt och jag hade något glas vin för mycket i mig så har det med all rätt blivit en mysmorgon. Syster såg igår filmen "Jag saknar dig" och då den är inspelad i Piteå så bestämde jag att även vi skulle se den. Inte för att man kände igen sig så mycket, N kände igen sin gamla skola, alltid nåt ju. Sorglig och lite knasig film skulle jag vilja säga.

Nu ser vi skidor och jag tror att en p-nap kan bli aktuell när åkarna har gått i mål.
Ikväll blir det Biteline med V, E, T, O å N. Vi ska se Timråmatchen och äta god mat, kommer bli grymt bra! :)

På måndag drar träningen igång, då kör vi tjejer! Är riktigt taggad - känns bättre när vi är fler, det gör då mig peppad!


Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson

Ja det är riktigt härligt, en känsla som inte går att beskriva :) Bra gjort av Sundsvall!!

2012-01-07 @ 14:57:20
URL: http://tokigleksing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0