Träning vecka 3

Vecka 3
(vecka 2 i programmet)

16/1
35 min gång/jogg + 15 min rygg

17/1
15 min crosstrainer + 35 min ben

18/1
10 min cykel + 20 min mage + 90 min yoga

19/1
Sjuk

20/1
Sjuk

21/1
50 min gång

22/1
15 min gång + 10 min cykel + mage

Veckans träning blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag blev nämligen sjuk onsdag kväll vilket gjorde att jag var sängliggande hela torsdagen och fredagen. Dessutom har jag fortfarande riktigt ont i halsen och har därför bara kunnat köra försiktigt i helgen och kommer behöva vara försiktigt i början av denna veckan med. Te och halstabletter är användbara grejer just nu.

Igår när jag än en gång gnällde över att jag inte får äta mackor mm. sa N "Men du gör ju det här för din egen skull, inte för någon annans". Då insåg jag att jag behövde ändra om lite. Jag kommer äta mat, det jag vill (ibland mindre kolhydrater men inte alltid), det jag inte kommer äta är godis, kakor och undvika onyttiga såser till maten.

Efter 2 veckors träning (och diet) har jag tappat exakt 1kg. Jag är jättenöjd med det då jag inte har så värst mycket att förbränna och med tanke på att muskler väger mer än fett. Att det redan har gett resultat gör mig väldigt taggad de kommande 4 veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0