Man vill ha sin bit av kakan - och man vill äta den med






Krönikan som fanns i Smålänningen den 21/12 2011.
Krönikan till Sundsvalls Tidningen skulle dessutom vara på söndag, något jag helt hade missat och därför har jag spenderat morgonen med att skriva ihop en krönika. Fick först lite panik men sen insåg jag bara att YES, jag måste sätta mig och skriva, dagen kunde ju inte börjat bättre! :)

Precis när jag var klar och mamma godkänt den fick jag sms av Veronica! Så nu blir det en sväng till Birsta och senare under dagen säger N att vi ska p-nappa (grannen började hamra 7 imorse) och även ta en tur till gymmet. Får nog lov att erkänna att detta är en mycket bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lina

nej visst, lite stolt kan man vara. läser dock en blogg som är så sjukt överdriven (du vet förmodligen vilken, hittade den genom din)

vi kan hålla tummarna på att de går bra i +/- för niklas. de är ju nästan de "viktigaste" för en back!

såg inägget för ett tag sedan - kul att de uppmärksammar de! :)



jag vet precis hur du känner när de gäller att gå in i butikerna, jag sköt de framför mig i 2veckor. när jag väl var där så gick jag fram och tillbaka i gallerian säkert 3gånger innan jag vågade mig in i en butik! men de var SÅ skönt när de var gjort :)

men som sagt, hur du än gör så tror ja de är viktigt att lämna den till den anvarige, så du vet att den kommit fram och så han/hon fått ett intryck!

min mamma har jobbat som ansvarig i ett antal år, hon säger att cvt som hon bara fått av en anställd hamnar i princip åt sidan, om de inte känns helt rätt! även om de är som i stockholm att man endast får söka via mail så är de super att gå in och presentera dig (eller ringa). då märker dom hur du är som person och att du verkligen är intresserad :)

2012-01-05 @ 14:55:04
URL: http://liinaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0