Jobb!

Ikväll firar vi med makaroner m. aromat å prinskorv samt blåbärspaj och vaniljsås! Känns konstigt att fira att man ska ställa alarmet på 06.00 för första gången på länge. Ändå skulle jag inte kunna vara gladare! Med andra ord blir det lite extrajobb framöver! Onsdag och fredagsmorgnar, så himla kul å toppen! :) Min första tanke på var dock; oj, då kan jag inte ha benpasset på tisdagen så får nog ändra lite i träningsschemat! ;)


Min bild, min man! Don't touch! ;)
Ni med lösenord till www.lizabengtzzon.blogg.se kan se betydligt fler bilder från matchen igår!

Nu ska vi tydligen se derby, Djurgården - AIK å jag är som sagt mest nöjd för att få äta lite paj såhär en torsdagskväll! :)
Imorgon är en fullproppad dag; jobb - gym: kondition - aktörsmöte i stan - se nytt oth!! - N match - umgås med V på kvällen. Toppendag helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis vad härligt :D

2012-01-27 @ 07:23:17
Postat av: Anonym

GRATTIS till jobbet! Undrar självklart vad de är för jobb! Sen vill jag ju gärna ha lösenordet till din privata(om jag får vill säga) kram och trevlig helg till dig:)

2012-01-27 @ 14:13:29
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!! :) Vad är det för jobb du har fått?

2012-01-27 @ 18:39:14
Postat av: Anonym

De verkar väl ändå helt okej. Du träffar folk och har fått in en fot jätte bra:) hur verkade första dagen då?



Tack snällt jag gillar att läsa din blogg ligger på min favorit lista bland bloggar:) min mejl är [email protected]



Du har inte varit ute ikväll? Vet att de har varit ett gäng fulla Lakers fans ute på Sundsvalls gator :)

2012-01-28 @ 03:57:31
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0