Happy New Year

Nyår i Sjulnäs



Nyår 2011 blev succé. Dagen började med att Niklas kom hem, jag fick första pussen på 12 dagar och 3 år tillsammans var ett faktum. Vi började sen med lite vin och spelet Ryktet Går med familjen i Långnäs, kan vara världens roligaste spel! Klockan 15 skulle vi vara på plats och klockan 14.25 började jag fixa mig! Ren panik utbröt och när jag lämnade huset visste jag då inte ens hur jag såg ut med tanke på speeden. Laila och Jimmy var värdparet och på plats fanns många trevliga grabbar (och jag å Laila då). Förrätt, huvudrätt och efterrätt bjöds det på samtidigt som drickan rann ner. Nöjda och belåtna gav vi oss på drickaspel, senare kom det fler människor, det shottades för fullt och vid tolvslaget var vi ute för att se fyrverkerier, ge nyårspuss och vara goa å gla'a! Tack alla inblandade för ett grymt nyår! Awesome! <3


Kommentarer
Postat av: iidz. [pнoтoɢrαpнy]

härliga bilder! :D

2012-01-07 @ 19:18:11
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0