Gymmet - mitt nya tidsfördriv



När jag kände mig sådär ensam och uttråkad som man gör ibland när mannen är borta och vänner och familj är ännu längre bort kom jag på idén om att köra ett andra pass på gymmet för dagen. Nya träningskläder samt skor har idag inhandlats tack vare julklappspresentkort och det är ju alltid kul att prova! Så vid 21.30 begav jag mig till Moove där det blev 46 minuter på bandet, svettigt värre!

Väl hemma trodde jag att jag skulle få krypa upp i en mysig famn men det blir en efterlängtad dusch och tjejfilm istället! Längtar till min äta-vad-jag-vill dag som är imorgon, jag ska inte frossa men att få ta en lite bit choklad, mums! Undra om modeller alltid går runt och är så här hungriga? Tur man inte är de isf...

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag sket i träningen för att handla haha

Bra pajen! Men tänkte bara tipsa om något smaskigt att äta, som jag gjorde igår.



Bakpotatis med tonfisksröra.

Creme fraich, tonfisk, majs, lök, salt och peppar.

O sen lite sallad med avokado till de.

SUPERGOTT och smidigt! =)

2012-01-14 @ 09:31:55
Postat av: Anonym

Modeller är förmodligen bara naturligt smala utan sötsug som jag ;) Jag kan ju inte gå upp i vikt, även om jag försökt i flera år. Tacka vet jag graviditet haha.

2012-01-14 @ 09:42:05
Postat av: Fatma

Vad tycker du om S9 premiären av One Tree Hill? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0