Follow through



God kväll gamla och nya läsare! Riktigt kul att se att så många har hittat hit senaste dagarna, hoppas ni är här för att stanna :)

Precis hemkommen från ett ganska lätt gympass, fjärde passet på fyra dagar. Tredje dagen utan godis och med betydligt mindre kolhydrater än vanligt. I slutet av veckan tänkte jag ge er veckans träning och mat, om det fortsätter så under träningsperioden beror på om ni tycker det är intressant och hur min självdiciplin fortsätter! :)

Som ni ser på bilden är det ett stort fel: en stor och svullen hand. Kanske några som tappar aptiten redan där! Haha. Efter matchen igår ringde N och berättade om en puck på handen, lyckligtvis är ingenting av och jag kan pusta ut igen!
I matväg blev det idag rester och sedan entrecote med sallad och champinjoner. Mycket gott! För att stilla sötsuget har jag börjat med frukttallrik de senaste kvällarna; apelsin, päron, kiwi och passionsfrukt är några frukter som använts flitigt. Apelsinen är nog ändå den viktigaste, syrligt och gott! :)

Tack Tilda för tipset, jag har faktiskt redan sökt! Jättekul att du tänkte på mig! Hoppas allt är bra! KRAM

Imorgon kommer det som sagt ett One Tree Hill och ni är många som undrar hur man kan se det. Det kommer finnas uppe för nedladdning imorgon mer än så vet jag tyvärr inte. Kan tänka mig att svensk premiär är någon vecka efter USA premiären så ni som vill se med svensk text får hålla ut ett tag till! Den som väntar på nåt gott...


Kommentarer
Postat av: tilda

Då håller jag alla tummarna nu =) Måste även säga att du har peppat mig till träning/ rätt mat! haha Det är inte många som lyckas med maten där så , applåder till dig=)Kram

2012-01-12 @ 09:23:58
Postat av: PAPI

SER JÄKLIGT GOTT UT!!

HUR GÅR DET MED NIKLAS HAND!!

SER INTE SÅ KUL UT...

2012-01-12 @ 10:20:23
Postat av: Lisa

Tack Tilda! :) Men så roligt att höra! Bugar å bockar för applåderna ;) Kramar!



Gott va de pappa, kom hit ska du få smaka! De går bra, inget var av iaf! :)

2012-01-12 @ 15:18:38
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar frukt! Men tänk på att frukt innehåller massvis med kolhydrater och fruktsocker. Så ät inte för mycket om du vill gå ner i vikt. Tips bara.

2012-01-12 @ 15:55:02
Postat av: Lisa

Ja jag frågade Niklas igår om det, men han säger att det är bättre jag äter apelsin och päron än pasta och godis. Men tack för tipset han ska faktiskt få ringa sin kusin (expert Ola som ni hittar på bloggen 4-klövern) och kolla igen! Vad jag vet så är det banan som är värst och det håller jag mig ifrån! Hoppas du går upp i vikt de kommande månaderna ;) Hoppas allt är bra!

2012-01-12 @ 16:02:03
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag äuter hur mycket frukt som helst. Det är min last. har gått upp sex kilo nu men det beror väl på annat ;) kiwi och päron innehåller minst kolhydrater! Bananer är värst som sagt. Massa socker.

2012-01-13 @ 07:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0