Ett kreativt förslag

Jag tycker personligen att jag är kreativ och älskar att pyssla. Tänkte bjuda er på lite godbitar från mina pysselböcker. Tips till alla er som vill ha något att göra för tid tar det och tålamod får man! :)









Jag tycker det är jätteroligt att ha alla minnen i en bok. Det blir så mycket mer personligt än om det ligger på en datorskärm. Jag har dessutom en med alla Gasinreportage och en med ST-krönikor ska också komma inom snart framtid och tanken var en till hockeybok men vi får se.

Nå, någon som blir sugen på att göra sig en egen bok?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller på med en scrapbook men nu kliar det i fingrarna så ska nog redan nu sätta mig och fortsätta med den :)

2012-01-12 @ 16:53:01
Postat av: Lisa

Så roligt! Ja det tycker jag allt du ska, kul å få den klar :)

2012-01-12 @ 17:24:17
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: lillsis

lite besviken att du inte har med min otroligt kreativa och fina present:( de är typ de bästa jag gjort...... puss!

2012-01-12 @ 22:40:37
Postat av: PAPI

RIKTIGT IMPONERANDE!!!

2012-01-12 @ 22:51:55
Postat av: Lisa

Just nu körde jag bara de jag gjort lillsis! Men jag kan lägga in din fina skapelse en dag också! Den är ju BÄST! Love it! Så de kommer ;) Hoppas ni får de skönt på spat, vill med! puss!



Tack pappa :)

2012-01-12 @ 23:22:46
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

definitivt!! tänkte också göra en bok om vickan, har fixat ett album o så en massa bilder/text från tidningarna, men har inte direkt haft någon inspiration till att påbörja det, men nu jädrar blev jag sugen :) ser ju på dina bilder hur fint det blir!



haha inga vita möbler på plats än, ska försöka göra mig av med våra nuvarande först, men sen så ;) sen väntar jag också bara på att första målvaktsknatten ska göra debut, men det dröjer väl ett tag till :( haha!

2012-01-13 @ 22:40:15
URL: http://sandrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0