Dags att ta tag i att


När man var lite mer vältränad...

De senaste två somrarna har jag varit fit for fight när det valkas bikinitider men den här sommaren verkar det inte bli så.. En höst och vinter som "hemmafru" har inte varit skonsam för mig. Jag har tränat ca. 2ggr i veckan men det är ju inte något som syns då man ätit flera lass med glass, godis och läsk.. Nu får det räcka! Soffan gör en inte het så därför ska jag nu ta tag i min träning!

Är precis hemkommen från gymmet och har precis påbörjat ett litet träningschema. Det känns som att det kommer vara lättare att åka till gymmet när jag vet vad jag ska göra och då kommer jag inte skjuta på det på samma sätt. Är det någon mer som känner att det har låst sig så skickar jag gärna samma schema till er så kan vi köra ihop, fast på olika ställen i Sverige! Jag är ju inget proffs på det här så jag har inga övningar utan bara vad som ska tränas - är ni sugna kan ni skriva er mejladress och annars får ni lycka till med er träning ändå! :)

Sommar 2012, jag ska försöka hinna bli fit än en gång.. ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

haaha, visste att du skulle veta vem jag menade! ;) samma här, sjukt irriterad på henne men de är ett måste att läsa! tycker de är SÅ kul! killen min också, vissa inlägg bara måste jag visa! ;) haha pinsamt passar ganska bra n här! ;)



åh, va trist! de är sjukt att de kan gå så fort! tråkigt nog så är de så, men de är bara att kriga på. hoppas att de vänder snart igen :) klart man behöver få höra/läsa sånt ibland. man blir ju som tjej helt varm i hjärtat också när man läser sånt om sin kille! ;) haha.



ja, de låter väl jättebra! perfekt sätt att visa vad man går för! känns som ikea behöver sjukt mycket personal också! :)



håller med om att de är skönt att ha ett program. säg till exempel niklas att kolla hur bra/stark du är nu innan du kör igång med träningen på riktigt, sen sätt ett datum när han kikar igen, de blir så sjukt mycket lättare om man vet att man har något att träna för!

jag hade problem med ryggen innan och gick till killarnas sjukgymnast, han gav mig ett schema för en månad. fytusan vad jag tränade den månaden, hade ju varit superpinsamt om jag inte gjort något framsteg! ;) haha

2012-01-05 @ 20:37:43
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: Ida Karlsson

Ja man måste ju kombinera det nyttiga med det onyttiga ;) vare du som hade lite "bloggkrig" med mikaela den andra "hockeyfrugan"? ;)

2012-01-05 @ 22:18:11
URL: http://tokigleksing.blogg.se/
Postat av: Ida Karlsson

haha ne det är vi itne, tyckte hon hade en intressant blogg förut dock.. :)

2012-01-05 @ 22:32:37
URL: http://tokigleksing.blogg.se/
Postat av: Lina

(du behöver ju inte acceptera denna kommentaren, ifall hon läser din blogg) hah.

nej, de är helt sjukt. när de hade varit tillsammans i typ 2veckor skrev hon ju "åh, han känner mig så bra. han vet precis allt om mig, blablabla". sure! vet knappt allt om robban och vi har bott tsm i snart tre år! haha. och att hon läst en annan blogg om att killen flyttat till en stad som tjejen kände sådär för. de skulle aldig hennes kille göra, hon skulle ju få bestämma precis vart de skulle flytta. hon hade nog missat den lilla detaljen att om man nu inte är typ en nhlstjärna så får man faktiskt inte välja mellan alla lagen i sverige! ;) haha

tycker så synd om hennes kille!!!! de med lönerna. för de första är de typ tidningens spekulationer. plus att de är vad de tar ut, inte hur mycket de tjänar :p

robban har faktiskt samma agent som hennes kille (som hon förövrigt skrev att dom bara hade "seniorstjärnor", vilket är bullshit)

när han läst inlägget om de var han bara tvungen att berätta de för agenten. och om de nu skulle vara så som hon sa så hade han nog en annan agent vid sidan om, de kontraktet han fixat låg nämligen LÅNGT ifrån elitserielönerna ;p haha. otippat?

massa skitsnack nu, men de är SÅ kul om sånna här blåsta personer.



såg för ett tag sedan när hon kommenterade hos dig, du hade skrivit något om att niklas är iväg mycket. för typ en dag sedan skrev hon ett väldigt långt inlägg om att de var så synd om henne nu när hon blivit hockeysambo.

de vänder fort! ;) haha



ja, men ikea är väl skitkul ! jag älskar inredning. hade gärna jobbat där. är dock inte supersugen att ge mig ut i stockholms rusningstrafik varje morgon ;) haha.



men åh så trist! när de har gått så bra. men har han legat på plus innan så betyder de ju något väkdigt bra och de kommer förmidligen vänta fort igen :)

jag får nog hem en kille om några timmar som är allt annat än glad! haha.

underbara förluster!! tänk om han skulle kunna börja spela i ett lag som vinner hela tiden, då hade de varit frid och fröjd ;)



träningen går väldigt upp och ner. tränar 5gånger ena veckan. en gång veckan efter! har haft lite otur med sjukdommar, men de ska förhoppningsvis vända snart! då fasen ska jag ta tag i de :)

tränar niklas också p de gymmet? läste de någon gång :p får han inte nog av träningen han får? ;) hahah

2012-01-05 @ 22:35:32
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: sannie

du får jättegärna skicka till mig! Min motivation och kreativitet är inte på topp!! [email protected] :)

2012-01-07 @ 00:32:48
URL: http://sanniestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0