Dagens mat



Då var man som sagt igång och jag kan nog erkänna att jag har aldrig känt mig mer taggad än nu. Idag blev det ett stenhårt benpass, 15 minuter crosstrainer och 40 minuters styrketräning ben. Kommer inte kunna gå imon, men till gymmet ska jag i alla fall ta mig då jag inte längre ska ha sällskap hela dagen.

Eftersom att kosten också kommer spela stor roll har jag bestämt mig för att sköta det rejält. Idag blev det gröt med hallon till frukost. Till lunch blev det kyckling, brocolli, lök, purjolök och ägg. Till middag gjorde vi lax, brocolli, någon mer röra, avocado och svarta oliver (hade ingen fetaost hemma och N åt ris till för att få kolhydrater). Dessutom har jag fyllt på fruktskålen - kan vara bra när man får sötsug! Då har jag framförallt passionfrukt och citron som lindrar men också päron, äppel och apelsin.

Tack för era fina kommentarer, det betyder så mycket mer än ni förstår och det vill jag ni ska veta! :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad det ser gott ut.

2012-01-09 @ 21:46:21
Postat av: PAPI

HÅLLER MED , STARTA EN MATBLOGG!!

TRÄNINGSVÄRK ÄR EN HÄRLIG SMÄRTA!! HOPPAS DU KAN GÅ I TRAPPOR!!

KRAM

2012-01-10 @ 08:02:35
Postat av: Ola Enberg

Detta ska bli intressant Lisa! Du kan ju sno lite recept & tips från oss =)

Lycka till!

2012-01-10 @ 12:36:25
URL: http://4-klovern.se/
Postat av: Louise

Vad gott det ser ut! :D

2012-01-10 @ 13:45:32
URL: http://louiseda.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: Absolut, det ska jag göra! :)



Jorå, det går väl helt okej! har skadat mitt ena knä lite, så ligger lågt ett tag framöver! vill vara hel tills vi ska på cup i mars/april!



Hur går det i Sundsvall? :)

2012-01-10 @ 14:05:45
URL: http://louiseda.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha jaa uppdateringen har det varit lite sisådär med den senaste veckan, men ska bli ändring på det nu tänkte jag ;)

2012-01-10 @ 14:10:01
URL: http://sandrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0