Billionaire

Julklappar 2011



I år har jag nog varit riktigt snäll för som alla nära och kära har skämt bort mig! Först blev det minijul i Lomma, julafton i Älmhult, julafton hos pappa, jul (utspritt på 3 dagar) i Långnäs och ikväll blir det jul här hemma. Jag är verkligen supernöjd med varenda klapp jag har fått! Mjukisdressen från Carina&Brage kommer nog bli "årets mest använda plagg", presentkorten från pappa och mormor&morfar kommer ge mig en superkick till träning, mjölkskummaren från mamma kommer göra mig till kaffenörd istället för godisgris. Det är ju som ni förstår bara en liten del av allt fint jag har fått och jag vill verkligen skicka en stor KRAM till er alla! Jag är så nöjd och glad för allt fint jag har fått!
TACK för alla julklappar & för en fantastisk jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0