Hemmaträning



Vissa dagar känner jag bara för att se alla mina tv-serier å drömma mig bort, att sätta sig i en iskall bil å åka till gymmet är med andra ord inte så lockande ibland. Efter gårdagens intervallpass på cykel var det dags för Maxi å frukosthandling då jag hittade denna fantastiska tidning. Har aldrig köpt en träningstidning innan (inte den här gången heller då min fina ville ge mig den!) men så glatt överraskad jag blev. Tidningen innehåller massa bra övningar (bla. insida lår, något jag efterfrågade här på bloggen men kommentera verkar va lite väl begärt..) närmare bestämt 70 stycken å de är bra förklarade. Det finns även konditionspass å kosthjälp.

Nu kan jag med andra ord vara hemma å se mina tv-serier samtidigt som jag kan träna, hur bra är inte de då? Har ju dessutom en rumpa/lår-maskin hemma så nu kan jag träna när jag vill. Helt superduper!

För er som känner att ni inte har tid att åka till gymmet - köp denna tidning å kör hemma istället! Minsta lilla träning är bättre än ingen! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det för träningsmaskin? =) Har du något bra tips på rumpa-övning?

2012-02-21 @ 12:16:12
Postat av: Anonym

Kolla in den här länken om kalorier i olika råvaror, rätt användbar.

http://mabra.com/hall-koll-pa-maten-med-var-kaloritabell/

2012-02-21 @ 18:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0