En helg med Piteåbesök


Jag å Lucas myser på!

Så mysigt vi har det med piteåbesök! <3
Har blivit tre jobbdagar i rad, varav två långa å de var lite nytt för mig. Så kul men samtidigt är man ganska sliten när man kommer hem! Nästa vecka är det jobb tisdag till lördag som gäller. Perfekt då Niklas ska vara borta 5 dagar. Älskar att få jobba igen! Kommer jobba allt jag kan å bloggen lär bli lidande, om inte Android oxå fixar en bloggapp..

Nu ska jag fortsätta gosa med hundarna, äta frukost med svärföräldrarna sen ska vi in till Birsta för lite shopping å sen heja älsklingen till vinst i matchen mot Västerås!

Ps. Vem tar på sig uppdraget att se till att N köper mig en shetland sheepdog inom de närmaste året? Eller att han iaf går med på de till 100% så kan jag välja å betala! Ds.

Ha en fantastisk lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0