Sorgligt

Gårdagens händelse känns fortfarande obegriplig. Jag är inget stort hockeyfan så jag borde kanske inte reagera såhär mycket men det är ändå 43 människor som förlorade sina liv och ännu fler som förlorade någon de älskar. Niklas lag har bortamatch idag, i Norge, men Niklas fick en tackling för nån dag sen som gjorde att han fick ont igen så han fick spelarförbud. Trots att jag hade planer hela dagen så är jag så otroligt glad att han inte åker på bortamatch. Det får mig bara att tänka på den hemska olyckan igår, hur tar man sig igenom att förlora sin älskade pga att dem får ett flygplan som knappt fick flygas? Jag vill bara att det ska stå på Aftonbladet att inget av det stämde, att alla ska leva igen. Men det kommer inte hända.. Jag är livrädd för den dagen det är man själv som förlorar någon man älskar. Jag hoppas att himlen är en underbar plats för jag har redan min farfar och min granne där. Ta hand om er och alla ni älskar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev också berörd! Första tanken men hans barn då...blev nästan arg sånt ska inte få hända! Hemskt

2011-09-09 @ 01:32:31
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0