Underbar morgon

Godmorgon min fina!

Vilken underbar morgon alltså! Taggad för ett stenhårt pass på gymmet (ska åka när som!) och innan det ska jag in i gallerian och se om Glitter har den Donut-bun som Ewe köpte i ullared! :)
MEN den bästa nyheten är att jag trodde alla mina serier skulle komma i slutet av september någon gång men så hittade jag 12 nya avsnitt av Pretty Little Liars! Hur underbart är inte de då? YEAHJ!
Ska bara hinna städa, bädda gästsängen, göra glasyr till muffinsen, göra pizzasnurror, diska, välja kläder och sminka mig och sen kommer Carina, Brage, Lucas och Ozzy! Vid 19.00 blir det dessutom hockey, Sundsvall mot Brynäs! Även jag tycker det ska bli kul ;)

Älskar dagar som denna, när man bara njuter av allt! :)
Hoppas ni får en lika bra dag mina vänner & mamma, pappa och storasyster! <3


Den här otroligt vackra bilden tog vi igår! Haha. Niklas kommentar efter; Asså shiet! Jag blir nästan rädd för mig själv. Kan vi framkalla den självlysande? Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du har en toppen dag, vi har haft en bra dag i skåne oxå.. men vi saknar vår Lisa <3

2011-09-01 @ 17:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0