Sundsvall vs. Malmö

Ramlade in på ett lustigt inlägg på MrMadhawk bloggen, Sundsvall sågades ganska rejält. Självklart håller jag inte med och står på Sundsvalls sida men samtidigt är jag inte den hockeykunnigaste människa, snarare motsatsen. Däremot förstår jag inte hur det kan vara skillnad på att låna in spelare vid behov och på att slänga onödigt mycket pengar på importerade spelare under en hel säsong? Kan någon dessutom förklara för mig hur ett lag kan va viktigare än ett annat i en serie? Alla kan ju inte vara vinnare, det är omöjligt..

Håller iaf med den här kommentaren,




Hoppas verkligen på en vinst idag!
Niklas behöver det och resten av laget behöver det, heeejjja! Slå på Kanal 10 eller Viasat Hockey så kan ni dessutom se matchen! Jag ska försöka hitta en plats så jag kan vinka hem till familjen ;)
Ikväll försvinner dessutom häftstiften från Niklas haka, YES!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Totalt värdelöst inlägg av honom! Man får ju köra med det som ekonomin tillåter. Heja Sundsvall!

2011-09-30 @ 17:54:39
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: PAPI

TUMMARNA!!!

2011-09-30 @ 20:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0