Recept: Pizzasnurror



Du behöver :
Smördeg
Chilisås
Mozzarella
Strimlad skinka
Oreganokrydda

Gör så här :
Ställ ugnen på 225 grader
Kavla ut smördegen något och bred över ett lager med chilisås.
fördela mozzarella och strimlad skinka över. Rulla ihop till en längd ( som man gör när man bakar bullar )
Och skär sedan lagom stora bitar , och lägg på en bakplåt med bakplåtspapper.
Strö över oregano krydda och grädda tills de fått en vacker gyllene brun färg.

Serveras varma / ljumna



Annelie tipsade mig om Jennys matblogg och jag tycker att den är helt fantastisk. Idag tror jag att jag ska ge mig på hennes maränger och chokladmousse. Får se hur det går.. ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hennes maränger har vi provat, smaksatte med smält choklad.

Dom blev kladdiga och goda.

2011-09-05 @ 21:12:47
Postat av: Carina

Fantastiskt goda pizzasnurror smakade underbart när vi kom till Sundsvall torsdagkväll och dina muffins var det också mersmak på. Kram från Carina

2011-09-05 @ 22:42:17
Postat av: Mamma

Låter gott, ska prova ditt pizzasnurr-recept någon dag!

2011-09-07 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0