Platt eller lockigt till bylinefotograferingen?

Godmorgon!

Idag har jag varit uppe många gånger, klockan 06, 07, 08, 10. Ingen bra sömn där kan jag lova. Haha, har bokat tid på UM och ska vara där klockan 13. Hur jag ska hitta dit är nästa bekymmer, men det brukar lösa sig! :)

Imorgon ska jag till ST för bylinefotografering. Vad ska jag ha på mig? Hur ska jag se ut i håret? Tycker ni att jag ska platt hår (första bilden) eller lite lockar i (andra bilden)?

 

Dessutom har jag skickat efter Word och alla program som ingick. Dags att ha det nyaste om jag ska kunna använda det rejält. Och en Lisa utan möjlighet att skriva är ingen riktig Lisa. Ska dessutom skicka efter ett Photoshop men vet inte vilket, vissa kostade ju hur mycket som helst!?

Nej, dags å trycka gröten. Slut på "en-chokladkaka-om-dagen-för-jag-är-sjuk" kan meddela att det är en kass diet trots att det är det enda man äter. Har då mer gått upp än ner i vikt av att. That sucks! Men kortisonen verkar hjälpa och nu är det bara lite hosta och lite svårt att andas. Får börja lugnt med att ta en promenad idag!

Nå, lockigt eller platt?
Bilden kommer ju trots allt användas på obestämd tid, kan bli länge ju! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lockigt ;)

2011-09-27 @ 12:22:25
Postat av: Hannah

Jag tycker lite lockigt, ser mer levande ut. Om du inte vill ha uppsatt förstås(knut kanske?), jag tycker människor blir så vackra på bild med håret uppsatt så man ser alla ansiktsdrag! Du passar verkligen bra i din nya hårfärg, jättefin! Önskar jag vågade testa mer hårfärger.. den blonda har hängt med mig i 26 år snart!;)

2011-09-27 @ 16:13:18
URL: http://hamer.blogg.se/
Postat av: Frida

Lockigt :)

2011-09-27 @ 17:37:36
Postat av: Emelie

Lockigt

2011-09-27 @ 20:21:22
Postat av: PAPI

FIN MED VILKET SOM, MEN LOCKIGT OM JAG SKA VÄLJA NÅGOT!!! TAXI KOMMER MÅNDAG KVÄLL! KRAM

2011-09-28 @ 07:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0