Ljungbytidningar på posten



Idag fick jag hem två tidningar! Jätteroligt att se :) Hoppas ni tycker de va bra stuffs!

Jag fick migrän igår och det höll i sig tills nu nyligen när efterdyningarna istället har tagit över huvudet.. Hatar de! Ikväll ska jag dock träna med eller utan migrän! Veronica och jag ska gå på Core och Body Pump! Kommer ha asont imon kan jag lova! ;) Sen ska vi hit och se Robinson!

Nu ska jag göra lägenheten fin för nu är det mindre än ett dygn tills världens bästa Pillan är här! <3


Kommentarer
Postat av: PAPI

HOPPAS ATT NI HADE KUL I HELGEN!!

KRAM

2011-09-12 @ 09:43:42
Postat av: PAPI

HOPPAS ATT DU LÄR DIG SKRIVA RIKTIGA ARTIKLAR!

KRAM

2011-09-22 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0