Jägarna 2



Började dagen med ett kort gympass innan jag slängde mig i soffan för några avsnitt PLL. Vid 15 hade jag tid hos Arbetsförmedlingen där jag fick en jättebra "handledare". Ser frameot morgondagens möte med jobbcoachen, dock känns de sådär att jag som haft sovmorgon i snart 4 månader ska vara där klockan 8.00.. Hur ska detta gå? ;)
Väl hemma gjorde jag oss en varsin nyttig smoothie, lätt den bästa jag gjort genom tiderna, så jäkla god men framförallt så sanslöst nyttig!!
Veronica smsade innan och frågade om vi ville hänga med på bio; Jägarna 2! Gissa om Niklas blev glad! Haha, jag tycker såklart också att det ska bli jättetrevligt! :D Dags å ladda upp med lite mat och Segemyhr!

Imorgon kommer Lisa 2 av 4..... Kanske även 3 av 4. Vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0