Jag har världens finaste familj

Jag är helt säker, minst 467% säker! Jag har utan tvekan världens underbaraste familj! Finns inte ens ord som beskriver hur bra dem är!! Jag älskar er så mycket! <3



Ni ser ju bara vad som damp ner i brevinkastet idag, snacka om att mitt leende sträckte sig hela 80mil, härifrån till Ljungby! :D
Allt syns inte på bild men;
1. Grattiskort och grattispeng från mormor & morfar <3
2. Veckorevyn och bok från mamma <3
3. Grattiskort, trisslotter (med vinst hoppas jag!) och efterlängtade Gasin (reportage om modell Natalie Nebeling och min älskade vän friidrottsproffset Lisa Linnell! Tycker det var grymt bra så plocka på er en Gasin, vet att de finns på Roddys i Ljungby bla.) av pappa <3

Dessutom har jag fått massa fina grattissms å inlägg på FB. TACK älskade ni! <3

Förstår ni nu att jag har världens bästa familj,
& världens bästa vänner!
<3

Skickar VÄRLDENS STÖRSTA KRAM till er!
LOVE


Kommentarer
Postat av: mammma

Jag är mamma till världens underbaraste barn <3 lyckliga jag :)

2011-09-20 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0