En helg med Pillan



Världens finaste Pillan har varit på besök här i Sundsvall och det har varit så galet skoj! Hon har fått se ishallen, åka bil i massor, se Sundsvall på dagen och även på natten, fått fika på Barista (se bilden), fått ha tjejmys i lägenheten, fått shoppa loss, fått dricka alkohol och massa roligheter! :) Tack bästa du för en toppenhelg! <3

Jag kan dessutom konstatera att jag ska:
- inte dricka alkohol på läääänge
- träna i massor
- börja läsa boken jag vann idag "Vecka 36"

Nu har jag städat hela lägenheten, hoppat frukost och lunch och nu blir det soffan!


Kommentarer
Postat av: PAPI

HAR DU VUNNIT EN BOK???

2011-09-12 @ 15:24:18
Postat av: Mikaela

Tack söta du! :) Jaadu jag ser ju inte så mycket av Piteå förutom ishallen när jag är där, jag är ju i Skellefteå annars :) Men jag klagar inte på pite, blir kul att bo där sen!

2011-09-12 @ 22:37:00
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0