Att spy eller ge sig ut på löparrunda?



Har nu hostat i 2 veckor och det blir bara värre, vad gör man? (Köper hostmeducin antar jag..  men jag är smålänning!) Har fått träningsvärk i ryggen av all hosta och får ibland panik för att jag inte får luft, känns lite som astmaanfall fast alldeles för ofta och korta.

Idag när Niklas åkte på träning hämtade jag vindruvor, kröp tillbaka ner under täcket och satte på Cinderella Story 3. Utanför hörde man ösregnet, mysigt!
Sen gick jag upp och gjorde mig en gröt (har börjat äta det i hopp om att slippa min ständiga hunger!) och efter ett tag gjorde jag en halv kladdkakesmet som jag tryckte i mig till One Tree Hill.
Ångesten infann sig ganska så snart och valet låg på att spy upp det onyttiga eller ge sig ut på en löparrunda. Eftersom att spy är det värsta jag vet insåg jag ganska så direkt att svira om till träningskläder och knyta skorna var ett betydligt bättre val! Kommer inte ens ihåg sist jag sprang utomhus, men herregud så skönt de va! Någon där uppe tyckte nog om att jag tog mig en tur för jag fick både sol och mitt älskade regn! Amazing! :)
Efter en dusch satte jag mig sen på balkongen med min nya deckare och njöt!

Imorgon LOVAR jag att ni ska få en bild på nya hårfärgen!
Då ska jag ändå till Birsta för att handla födelsedagspresent, kanske hitta en ny outfit till helgens party och senare på kvällen är de ju dessutom hockey innan Niklas lämnar mig för en annan hockeytrip!

Godnatt, många kramar!


Kommentarer
Postat av: PAPI

BRA VAL ATT SPRINGA! JAG SAKNAR LÖPARRUNDORNA! HA DET "CHILL" LISA! KRAM!!!

2011-09-23 @ 10:49:25
Postat av: Emelie

Hejsan.

Nu är jag tillbaka med bloggandet igen!



Hur är det med dig ?

2011-09-23 @ 11:22:35
URL: http://choomper.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALDRIG SPY!!!!

inse att du är fin som du är!

2011-09-23 @ 11:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0