OTH istället för öl

Niklas är iväg och dricker öl och jag sitter med datorn och One Tree Hill. Känns som att jag har gjort helt rätt val, när jag valde choklad, gurka och morötter med dip och clementiner framför alkohol. Önskar dock att Veronica bodde i dörren bredvid så vi hade kunnat ha tjejkväll ihop! :)

Innan var jag på Maxi och handlade och när jag kom ut till bilen knackade de på rutan. Killen som stått framför mig i kön var de; "Jag tyckte du såg så bra ut så ja tänkte bara fråga om jag kan få ditt nummer och ringa någon dag", sa han. Där satt jag i min gosiga knallblå tröja jag tagit över efter mormor och såg ut som ett frågetecken. Jag sa artigt Nej och förklarade att jag har sambo. Jag har ju redan killen i mitt liv och tillsammans ska vi ha supersöta bebisar! :)


Kommentarer
Postat av: maja

blev dödskär i bilden! så snygg är du sis:)

2011-10-02 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0