Sundsvall vs. Södertälje



Hoppas på att få se många såna här skott ikväll, helst från exakt samma kille som på bilden! :) Som vanligt håller jag självklart alla tummar jag kan för Sundsvall! :) Idag är det Södertälje som står för motståndet och på läktaren har jag Ida som sällskap och andra goa tjejer!

Innan avfärd ska jag hinna äta! Är kass på att äta nu faktiskt, så återigen blir dagens första mål ganska sent! 2 koppar kaffe har annars hållt igång mig hela dagen! Bättre än inget säg ;)

Har ni lagt märke till nya höstdesignen? Ser ni fortfarande fjärilar istället för höstlov kan ni trycka på F5 eller knappen Uppdatera så ser ni det nya!


Kommentarer
Postat av: emilia

jag håller tummarna!

2011-10-28 @ 20:11:26
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0