Hög hjärtrytm....



Idag har jag också hunnit med en hel del! Började dagen med ett telefonmöte med min jobbcoach och fortsatte med att göra te med honung och massa nyttigt till Niklas! När jag körde honom till värmningen så åkte jag till mamma på jobbet! Efter lite mat i magen mötte jag upp Pillan för lunch/fika, sen fick vi dessutom äppelpaj i magen! Mums! Sen var det bara hem, packa, köra Niklas och nu är jag hos mamma! Vid halv sju ska jag möta upp Lollo på ishallen och sen är det dags för match! Jag är så sjukt nervös och kommer nog vara den med högst hjärtrytm i hallen.... Efter matchen säger jag hejdå till min man och åker vidare mot Lomma! Dags att mysa en dag! :)

Nu ska jag köra lite WF, Pappa be ready! ;D

Heeeeeja Sundsvall!!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oj jag har helt glömt att kolla det, ska göra det :) Åh men så roligt! Du måste lägga upp krönikan i bloggen sen så man får läsa! Usch ja det förstår jag! Jag håller tummarna för Sundsvall och Niklas ikväll :) Chi san? Har sett det på reklamen på tv. Funkar det?

2011-10-05 @ 17:16:16
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Spännande! Nja det går inget vidare med jobb här, det jobbet jag skulle börja på skulle tydligen inte anställa mer just nu då de skulle genomgå någon förändring. Så det sket ju sig.. Jag har inte sökt något i norr, som tur är slipper jag det för hans klubb har sagt att de ska ordna jobb åt mig när jag väljer att flytta upp :) Hockeyklubbarna är bra att ha ibland, haha ;) Usch äta nyttigt och inte småäta? Det skulle jag aldrig klara.. haha!

2011-10-05 @ 17:36:53
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0