Gasin no. 5

Har glömt visa er bilder på senaste reportagen jag gjort till Gasin. Det är även de sista då Gasin tyvärr har valt att gå i konkurs. Tack för den här erfarenheten, jag har haft så kul och trivts kanon hos er!

Det ena reportaget var om Natalie Nebeling från Ljungby som numera är modell;





Jag hade också ett reportage om min fantastiska vän Lisa Linnell! En grym friidrottare är vad hon är!!







Säg gärna vad ni tycker! Det är då man växer som människa och journalist, med ris och ros!


Kommentarer
Postat av: PAPI

KANONBRA!!!

2011-10-15 @ 17:58:02
Postat av: Växjö Sofi

Tja lisa fisa!! Ser bra ut du verkar göra bra jobb åt tidningar!

Tråkigt att den ska gå i konka när du har en fot hos dom!

Tar du bilderna också?? Kraaam soffan

2011-10-16 @ 05:04:36
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0