Åka baklänges med SJ

Åker baklänges i tåget vilket medför ett hejdundrans illamående! Att en ouppfostrad snoruge har skrikit (och skriklekt) i snart över 3 timmar har ju inte gjort saken bättre.... Därför har jag och Niklas kommit fram till att våra barn ska bli uppfostrade!!
Tur iaf att Camilla Läckberg underhåller mig, bästa böckerna ever och jag grämer mig lite över hur länge de ska dröja till nästa kommer..?
MAT är dessutom det enda jag och mina mage tänker på nu, kosta va de kosta vill! Ja ska köpa med mig en riktigt god sallad eller nåt annat som ja fastnar för inne på centralen! :)
Meningslöst inlägg? Lite men måste ju fördröja tiden ;) vill ni ha nåt vettigt får ni antingen säga va ni vill läsa eller ställa en fråga ja kan besvara!

Over and out
L

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

usch!! åka baklänges är typ det värsta som finns! blir också illamående av det! får hoppas det blir bättre när du byter tåg :)



håller med dig!! blev så sjukt upprörd över vad han skrivit. blev faktiskt så arg att jag mailade honom o frågade vad hans text hade för relevans i tidningen. Han svarade på mailet men lyckades missa att svara på mina två frågor jag ställde i det. Ähum.. men det säger väl det mesta om han själv! Jag hejar på Sundsvall jag!! :)



Ja det går bra för KIK nu, vunnit allt bortsett från gårdagens totala fiasko :S herregud!! Var tack & lov inte där själv och tittade på matchen, men det verkde inte vara någon som gjorde sitt jobb på isen alls. Väldigt tråkigt men förhoppningsvis gav det en spark i baken tills nästa match :)



snart inflytt ja :) eller ja, 1 dec............. skulle blivit 1 nov från början men blev lite missuppfattningar hit & dit vilket slutade med att vi får den först 1 dec. Men men, den är värd att vänta på iaf, som tur väl är :) ha så kul i småland! och jag ska hålla mina tummar för att sundsvall slår troja!!! :)

2011-10-03 @ 17:33:44
URL: http://anotherfucking.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åka baklänges är bättre för mig. Lättare att fästa blicken på något som försvinner än något som kommer mot en. Däremot har jag svårt för att läsa på tåg och i bil. Hatar åksjuka..

2011-10-04 @ 10:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0