111104



Är bara superglad idag alltså! Förutom att nacke och huvud inte samarbetar men värmedyna och alvedon ska nog fixa det! :) Har hunnit med mycket idag, intervju och sen blev det fika hos Veronica! Nu har jag dammsugit, pratat me Ewe, Carina, Niklas, Mamma och Pappa och ikväll blir det idol med Veronica å Tese! :)

Det är dumt och klaga alltså! :) Hoppas ni har det lika bra!

Eftersom ni är så bra på att hålla tummarna tycker jag att vi hjälper Sundsvall till en vinst ikväll, tur är något de behöver för duktiga är dem redan! :) Heeeejjjjjja Norrland! ;)


Kommentarer
Postat av: PAPI

FAN VAD GLAD JAG ÄR ATT NIKLAS OCH SUNDSVALL VANN IDAG!!

VAD SUR JAG ÄR ATT JAG INTE VAR DÄR!!

2011-11-04 @ 21:54:43
Postat av: Lisa

Kan inte annat än å hålla med dig pappa :D Haha, ja de är lite surt såhär i efterhand va ;) haha! hade me gärna vatt där med dig :D

2011-11-04 @ 23:44:32
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0