Peppar, peppar ta i trä....

Attsingen, det som började så bra slutade så illa.. Fast 5-3 mot serieledarna och en ledning på 0-2 är inte dåligt. Speciellt inte när man hade betydligt fler utvisningsminuter. Det visar nog mycket på vilken jämn serie det är. Sundsvall åkes 6h buss och står sen upp så bra mot laget på plats nr. 1. Antingen gjorde Sundsvall en toppenmatch eller så gjorde Örebro en sämre eller så är serien helt enkelt riktigt jämn och tur/otur avgör kanske alltför ofta! Är det något jag lärt mig så är det visserligen att Hockeyvärlden är orättvis, men det vet nog de flesta.

Nu vill jag ha hem min man! Det kommer ta ett bra tag och sen ska han lämna mig ännu mer :( 2-3 dagar till den här veckan och nästa vecka ska han vara iväg hela 4-5 dagar.. Att vara hockeyfru i Sveriges mest långresande hockeylag (i alla serier) är inte toppen tyvärr! Sysselsättning innan dess är ett måste! Hoppas det blir massa poäng inhämtade, då blir de lite lindrigare! :) 

Har lust för att sätta mig och se på något riktigt tjejigt, men jag tror allt jag har sett varenda tjejfilm och tv-serie nu ;)


Kommentarer
Postat av: Kusiiin

Hårt att vara Hockeyfru babe:) Men när han blir proffs och köper Bil,Marc Jacob's väskor,Gucciskor till dig så kommer all väntan vara värd det;) <3 Emelie

2011-11-14 @ 22:54:14
Postat av: Lisa

Ja, tycker du kan komma hit å hänga med mig (så har du ju nära din karl) , dricka vin å sådär istället för att jobba ;) eller så hittar vi ett varsitt jbob pang booom! Haha sant! Den dagen lär de vara värt å när han kan fixa värsta jobbet till mig bara sådär! ;) <3

2011-11-14 @ 23:05:07
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0