Boo hoo, oh, did you expect me to care?


Vackra lillasyster.

Torsdag och klockan närmar sig 17. Dagen har bara runnit iväg (tack gode gud!) och snart återstår endast 3 ensamma dagar och 4 nätter.. Har idag hunnit med en arbetsintervju och kan väl inte säga annat än att jag verkligen vill få det här jobbet! Så håll tummarna för mig tack :)

Nu sitter jag och kolla "Svärföräldrarna från Helvetet" på Kanal5 play, haha. Grymt bra tidsfördriv! Innan Niklas är tillbaka ska jag hinna skriva en krönika och skicka in för publicering (har ni tips vad jag ska skriva om är de hjärtligt välkommet!), städa lägenheten, köra 2 gympass, träffa Veronica, se massa tv och lite annat smått och gott. Om nån i Sundsvallstrakterna är sugen på en fika eller nåt är de bara å höra av sig här eller på mobilen! :)

Jag och Maja fotograferade igår matchen mellan Sundsvall och Bofors så redigerade bilder kommer ikväll! Nice va!? :)


Kommentarer
Postat av: lillsis

ASNAJS!! glöm inte skicka till mig sen, vi kan höras ikväll efter min träning kanske?;) puss!

2011-11-03 @ 17:31:38
Postat av: E

Vad kul att du gillar "Svärföräldrarna från helvetet", jag sminkade nämligen till det programmet :)! Och btw, du som söker tips på bra böcker om självkänsla, jag har precis läst Blondinbellas Egoboost. Lättläst med bra! :) Kram

2011-11-03 @ 20:16:08
Postat av: Lisa

Bra sminkat! ;D Skitkul äre ju men ligger du bakom de så förstår ja ju de ;)

Den håller jag faktiskt på med! haha komiskt :) Den ska dessutom va inspirationskälla till nästa krönika! :) Kram på dig Ellen!

2011-11-03 @ 20:19:21
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: KusinEmelie:)

Underbara ni<3 Saknar er och Lisa jag håller tummarna för att du får jobbet:)

2011-11-03 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0