Beroendeframkallande



Så fort jag har ett Photoshop får jag en form av beroende.. Jag måste göra om min header och bloggdesign hela tiden! Det är inte det att jag är missnöjd men på något vis känns det inte perfekt och då måste jag göra om det.. Får lite ångest att jag bara ändrar hela tiden..

Vad tycker ni? Är det roligt med ny design hela tiden eller blir det bara jobbigt?

PS.
Tråkigt med så få kommentarer med tanke på att det är gott om läsare.
Respons eller nedläggning och därmed basta!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul med ny design!

2011-11-06 @ 23:49:57
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: Anonym

Varför hota med nedläggning? Skriver du inte för din egen skull i första hand? Jag gillar den nya designen. Stilren.

2011-11-07 @ 07:12:25
Postat av: Lisa

Jo men då kan jag precis lika gärna skriva i en blogg med lösenord så att bara de närmsta ser, det är faktiskt lite poängen med en blogg att man ska få respons. Men som du säger jag skriver för mig själv så kanske skulle köra på lösen, ja förlorar ju inget på de då de som kommenterar å vill läsa kan få lösen :) vi får se helt enkelt, de är la de eller ge va ja får så kanske ett inlägg i veckan :)

2011-11-07 @ 07:39:34
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: PAPI

JAG TYCKER ATT DET ÄR KUL NÄR DU ÄNDRAR DESIGN!!

KRAM PÅ DEJ LISA!!!

2011-11-07 @ 14:03:56
Postat av: Sofia

Jätte fin ny header ^^

Hörde att mamma mailade dig idag och att du kommer ner till jul, hoppas du kan visa mig hur man gör så att min blir lika fin som din!



2011-11-08 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0