Om 10 dagar är jag tydligen norrlänning?

Det närmar sig med stormsteg. Om 1 vecka och 3 dagar sitter jag i en lägenhet i Sundsvall och har lämnat min födelseort och alla mina nära och kära. Det känns för tillfället galet skrämmande. Kanske är det för att de senaste veckorna har varit toppen och fått mig att inse vilka fina människor jag har i mitt liv. Sista dagen som Ljungbybo kommer att bli tung, känns som att många tårar kommer att falla. Det gjorde inte saken bättre när Niklas klargjorde att jag kommer sitta väldigt mycket ensam i vinter, han har noll koll på om det bor fler spelare i området och jag har inget jobb, än. Skrämmande men förhoppningsvis blir det succé tillslut!


Idag har vi ätit fyra sorters glass (melon, hallonlakrits, fläder sorbe och choklad med brownie) med jordgubbar och Coca Cola till samtidigt som vi såg söta filmen "No strings attached" och lyssnade på Ajis kurrande mage! ;) Två fina donnor jag kommer sakna i massor när jag sitter ensam i lägenheten och inte vågar gå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0