Norrland



Här har ni en äkta Norrlands-Lisa! På familjen Enbergs snöskoter poserar jag glatt trots att det är mitt i sommaren. Jag älskar den gården och allt som har med den att göra. Familjen, hönsen, hundarna, katterna, poolen, bastun, luften, utsikten, allt allt allt!

Just nu är min älskade där och en liten del av mig är så sugen på att hoppa på ett plan och bara njuta av känslan. För någon dag sen diskuterade vi smultronställe och jag sa att jag inte hade något speciellt men nu har jag insett att det har jag. Långnäs är mitt smultronställe.

PS.
Ändrade bloggen ännu en gång (fjärde gången nu...) då jag helt enkelt insåg att Therese hade rätt i det hon sa med att jag skulle ha mer färg för då trivs jag! Så rätt så gumman!

Hope you like it,
för nu är jag trött på att göra nya designer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver ju aldrig nånting.

2011-06-14 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0