Det känns inte rätt



Nu har jag ändrat bloggdesign för er skull! Dock känns den inte alls rätt... Kanske är det för att den är för "vanlig" i mallen eller för att färgerna är tråkiga (men gammaldags är nice!)!

Nu får ni antingen ge mig;
Ris & Ros
Ny design

Jag vill att den här bloggen/designen ska vara perfekt när jag intar Sundsvall och börjar blogga rejält. Någon som känner sig manad?

Dags för Big Brother final och bästa efterätten (som ni ser på bild)
- Keso
- Kesella/Kvarg
- Kiwi (eller annan frukt)
- cashewnötter (om man vill)

Se nu till å hjälpa mig!
Tyck till i kommentarfältet!


Kommentarer
Postat av: tess

mer färgglatt, som du :D då trivs du baby

2011-06-06 @ 23:09:43
URL: http://kusiner.devote.se
Postat av: vic

Jag måste prova kvarg..verkar vara en favvo hos många nu för tiden! :)

2011-06-07 @ 10:18:07
Postat av: johanna

Jag vet en som gör fina designers, hon ha även gjort min. du hittar den längst ner till höger på min blogg. Orkar inte bråka me dig lisa, jag önska dig all lycka i sundsvall, verkligen.

2011-06-10 @ 12:59:45
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0