Magproblem

Jag ogillar HMs nya hemsida.. Man ser ju inte plaggen så de blir bara att man går ur, man orkar ju inte köra på en heldag för att beställa lite kläder. Återgå till den gamla, hellre enkelt än snyggt å avancerat! Right?

Googlar magproblem för fullt! Är inne på tredje dagen med dessa besvär.. Det är INTE kul kan ja ta å tala om.. Ligga ner eller stå, sitta, gå = spy. När det sen inte försvinner under natten utan stannar kvar fler dagar så är det ganska kört. Det är ju inte en dag i veckan som förstörs utan typ sex dagar.. Känns som det kan vara IBS men det går inte bota enligt läkare. Har provat allt som att äta nyttigt, inte äta, äta onyttigt, träna (hjälper!),  sova. Vad är felet? Någon mer som lider av nåt liknande?

Ska ner och köpa maggelé sen! Den brukar då hjälpa!!

Kommentarer
Postat av: estefanipedersen'

Aj, det låter inte bra!

Vad är IBS för något? :O



Fina bilder. Har du hittat ngt jobb? :)

2011-07-22 @ 11:43:45
URL: http://estefanipedersen.myshowroom.se
Postat av: Frida

Jag håller med dig!

Jag gillar inte heller H&M's nya sida!

2011-07-22 @ 12:39:19
URL: http://fridaannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du tjäna lätta pengar? kolla in bloggen :)

2011-07-22 @ 12:41:27
URL: http://missyt.blogg.se/
Postat av: Johanna Nilsson

Hej Lisa!!Johanna här!



Tråkigt att du har fått problem med magen, jag har oxå mina problem och IBS! Så vill du har lite tips och idéer är de bara att fråga, kan rekomendera ett naturläkemedel som heter iberogast, lindrade för tarmen, funkar bra för mig iaf! :) Hoppas att allt är bra med dig!

Kraamkraam

2011-07-23 @ 21:57:28
URL: http://johannzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Testa att börja med lchf. Låter kanake lite konstigt men jag känner en del som slutat med kolhydrater och blivit sjukt mycket bättre i magen. Du behöver bara testa i två veckor, är dina besvär kvar då är det inte rätt för dig. Annarsmäeker du det ganska tidigt. Kram!

2011-07-24 @ 17:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0