Underbara dagar

Tänkte bjuda på lite fler bilder innan jag måste ut och sola i det fina vädret. Skulle vara 10 dagar med regn, tjohejsan ja! Var har ni dem dagarna? Blåhimmel och sol är det man ser! Gott de, bada i poolen som ligger på ca. 28-30grader (och jag tyckte de va kallt, badkruka, yes!) och bara njuuuuta! De kallar ja LYX! :)

Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna, tagna med familjen Enbergs kamera, snodda av mig! ;)


Vi har de precis lika gott som vi ser ut å ha de! :)


Gosa med sötaste Majken! (Saknar min lille Milo extra mkt då!!) :)


En dag städade vi, tränade och fixade mat till de att Carina kom hem. De förtjänade hon! :) Niklas var även hos frisören och är nu en 12a på en skala 1-10! Upptagen är han också! (Inga flickor ska hoppa upp i knät på honom och inte försöka sno han på annat sätt heller! Jag får ju ändå reda på att så ni gör bara bort er själva isf, Bara så ni vet!:P)


God mat, trevligt sällskap och vin sådär en tisdagskväll är inget å klaga på! :)


Först blev det pilkastning där Linda segrade, sedan kubbturnering där Linda återigen segrade!


Niklas kämpade bra men de nådde inte till mer än en tredjeplats..


Jag och mitt ben kämpade också bra men i det hela tog vi bara en andraplats!


Sedan blev det två lag!


Segrande laget, med 2-0 i matcher blev dock jag och Niklas!

Det går med andra ord ingen nöd på mig här uppe. Men jag saknar er i massor! Längtar sååå! :)

Nu ska vi ut i solen och hoppas på att få lite färg! :)
Hoppas solen skiner hos er också! :)


Kommentarer
Postat av: Ola

Ojojo här kan man verkligen snacka om SEMESTER med LÅG stressfaktor. Tråkigt att se Linda köra "sockar & Foppatofflor" är ingen större modeguru, men vad jag förståt så bara skriker den kombon "vilsen turist med husvagn"

2011-07-20 @ 11:56:23
URL: http://4-klovern.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Måste bara säga att jag avgudar din hårfärg, Fruktansvärt fräsch!

2011-07-20 @ 15:57:02
Postat av: Lisa Bengtsson

Tusen tack anonym! Jag har haft lite ångest för att den börjar bli "råttfärgad" men kanske får tänka om då! :)

2011-07-20 @ 17:13:50
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh lille Milo saknar sin "Isa" ( hans mamma oxå) <3

2011-07-21 @ 00:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0