Älskade Saknade Familj

Finaste, fina familj! Jag vet inte om ni förstår hur mycket jag älskar er? Jag tänker på er konstant och vill bara va hos er hela tiden! Jag vill inte bli gammal, jag vill flytta hem till huset och att allt ska vara som när man var liten. Få krama er alla och kunna se er flera gånger om dagen!


Pappa:
Han är min bästa pappa! Det finns ingen som slår honom! Till en början fattade jag inte hur jag skulle kunna vara 80 mil ifrån honom.. Han är ju den jag ringer när det är något, hur ska han kunna ta sig 80 mil på 5minuter? Vem ska jag ha som favorit att gå med på hockeymatcherna nu? Vem ska göra mig galen av att alltid kolla sport på tv nu? Pappa är en sån person jag inte skulle kunna leva utan, försvinner du försvinner jag! Så se till att hålla dig vaken när du kör bil, börjar äta nyttigt och röra på dig så höften blir bra! Jag älskar dig Pappa!

Lillebror:
Liten är han definitivt inte, han har växt förbi mig med hästlängder och är numera den längsta jag känner (efter jacke kanske?) typ. Men go som en nallebjörn är han också. Mysigare kille får man leta länge efter. Han har ett hjärta av guld och jag är så stolt att få vara hans syster. Önskar bara att jag kunde ha honom närmare och se alla flickvänner han kommer ta hem, höra om alla bus han kommer ha för sig och se alla matcher som han kommer göra succé i. Finaste lillebror, du är så bra! Glöm aldrig det, jag älskar dig från månen och tillbaka!



Mamma:
Min solstråle som kanske inte så oväntat nog älskar solen. Kanske för att dem sprider lika mycket glädje? Mamma ställer alltid upp när det är något och trots att vi har haft det tufft i tonåren har det blivit så bra nu och det var svårt att lämna min mamma. Nu kan jag inte åka dit och känna lugnet, äta gott och bara ha det mys. Men när du kommer Sundsvall ska jag visa dig en stad du aldrig sett för oss sen ska vi ha det sådär mys i min lägenhet. Min fina mamma, sol och smsdyrkare! ;) Älskar dig!



Lillasyster:
Den här vackra, ambitiösa lilla dam kan få vem som helst på fall! Inte ens Justin Bieber (eller va han nu heter?) hade kunnat stå emot hennes charm! Det kan inte jag heller! Hon är så godhjärtad och ställer alltid upp för andra utan att begära något tillbaka. Hon är grym i skolan, grym på jobbet och grym på sport. Snygg och populär är hon också. Hon är en sån tjej som har allt och jag vet att hon kommer nå dit hon vill en vacker dag. För dig är ingenting omöjligt! Den här damen var den enda som fick mig att inte hålla tillbaka tårarna när jag åkte, det var kämpigt att ta farväl av alla men så fort jag satt mig i bilen brast de. Jag vet att du behöver mig och du anar inte vad jag saknar dig. Men vi kan ringa och smsa hela tiden och du ska snart komma upp och då ska jag ta hand om dig efter alla dina jobbveckor! Älskar dig lillsis!



Storasyster & Milo (& Ted):
Vilket team! Det roligaste jag vet är att få mms men söta hälsningar från lille prinsen! Är redan van att sakna er men dessa 80 extra mil känns så mycket tyngre, hade velat bo i samma stad hela tiden och gosa varje dag. Promenixa och fika och dansa till alla barnprogram. Heaven! Ni är så underbara och jag längtar i massor tills vi ses, kom och hälsa på mig!! Älskar er godbitar!



Mormor & Morfar:
Flyttat från huset ni bott i i 45år till en lägenhet och jag kan inte vara där och hjälpa er och inte se det. Känns tungt att jag missade sista julen i huset men vi tar igen det med en kanonjul i lägenheten hoppas jag. Finns inget som får mig att må så bra som jag gör efter en lugn dag hos er. Alltid god mat och underbar fika. Ni är mina hjältar och jag har så mycket minnen med er. Vi smsar och pratar så ofta men att inte kunna hälsa på er varje vecka är tufft. Jag älskar er så obeskrivligt mycket.



Ett inlägg till älskade er. Jag vill att ni ska veta hur bra ni är. Varje dag har jag övervägt att åka raka vägen hem till er och bra stanna där i tryggheten men när jag tänker om så är det ändå mitt val att flytta till Sundsvall. Jag behöver göra detta för att stärka mig själv och jag tror att Niklas behöver det också, jag tror också att vi behöver varandra för att växa ihop och inte genom distans.
Ni borde skaffa blogg allihopa så jag kan hålla koll på er precis som ni kan hålla koll på mig!

All kärlek till er,
glöm mig aldrig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu kom det en liten tår <3 Vi saknar dig så otroligt mkt även om vi är vana vid att det är ett par mil mellan så känner man ju att det inte är lika enkelt längre,,, men vi tänker på dig ofta å pratar om dig,titta på kort på "Isa". Jag vet att du kommer ta S-vall med storm. Du är underbar <3 mkt kärlek till dig <3 pussssss

2011-07-14 @ 01:10:32
Postat av: Hanna

Nu kom det en liten tår <3 Vi saknar dig otroligt mkt!! Även om vi är vana vid att ha några mil mellan så känns det ju inte lika enkelt att sätta sig i bilen å vara hos er på några timmar, men vi tänker på dig och prata mkt om dig, titta på kort på "Isa". Du är underbar och du kommer ta S-vall med storm <3 det vet jag!! Mkt kärlek till dig, vi älskar dig <3 pusss

2011-07-14 @ 01:21:06
Postat av: Hanna

Nu kom mitt inlägg två ggr,, första gången jag skickade funkade det inte å nu kom båda, konstigt!! Det har gjort det nån gång innan oxå!!! puss

2011-07-14 @ 01:22:42
Postat av: Maja

2011-07-14 @ 02:48:27
Postat av: maja

detta va nog de finaste någon någonsin skrivit/sagt om mig! får lov att säga att de kom en stänk tårar här med! saknar dig uppriktigt sagt så mycket att de värker i hjärta och själ! jag säger de om och om igen, får jag något ledigt från jobbet är sundsvall mitt första mål! vill så gärna komma upp till er!!:) de finns ingen som du, du är glad som solen, vacker som en gudinna och har ett hjärta av guld! så mycket som du bryr dig om folk du tycker om, eller ja folk över huvudtaget, finns de ingen som gör! men glöm inte bort dig själv, viktigast är att du mår bra! älskar dig tio gånger runt jorden och tillbaka! ses snart pretty girl:):)<3

2011-07-14 @ 02:55:27
Postat av: PAPI

JAHA DU LISA, MIN ÄLSKADE DOTTER, NU SITTER JAG HÄR OCH GRÅTER, FÖR DET VAR RIKTIGT FINT SKRIVET.DU HAR ALLTID FUNNITS NÄRA, OCH VI HAR TRÄFFATS MYCKET, MEN NU ÄR DET LÅNGT EMELLAN OSS. SAMTIDIGT SOM DET ÄR JOBBIGT SÅ ÄR DET NYTTIGT ATT SE OCH VARA PÅ ANDRA PLATSER.

DU SOM ÄR SÅ GOD OCH DRIFTIG, KOMMER ATT TA SUNDSVALL MED STORM. SEN ÄR DU INTE SJÄLV, DU HAR NIKLAS HOS DEJ, OCH DU HAR ALLTID DIN KÄRA FAMILJ, SOM DU ALLTID ÄR VÄLKOMMEN TILL, VAD SOM ÄN HÄNDER!!

HOPPAS VI SES SNART, KRAAAM ÄLSKADE LISA!!

2011-07-14 @ 11:23:14
Postat av: PAPI

VAR ÄR MIN KOMMENTAR??

2011-07-14 @ 13:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0