PDOL - Here we come!



Svar:
Se där ja tilda! Då skulle de ju logiskt sett kunna vara de för mina symptom är ju så! Ajdå! Hoppas inte det är gluten!

Idag har vi varit inne och kollat in alla matstånd och öltält. Det är dags för PDOL - Piteå dansar och ler! Tanken var att vi skulle vara i Sundsvall nu men nya planerna är att vi ska vara där söndagkväll. Med andra ord får jag en ny chans til utgång i Piteå, under PDOL. NICE! Har inhandlat maggelé, vitaminer och migräntabletter. Nu ska INGET kunna stoppa mig! Fredag eller lördag ska vi ut, någon som vill tycka till om vilken dag vi ska välja? :)

Nu blir det film å nåt gott!

Hoppas ni har fått mkt sol och kärlek idag mina fina! <3


Kommentarer
Postat av: Hannah

De flesta som bara går ut en dag väljer lördag, då spelar både the ark och veronica maggio.. jag tror dock ni får trevligt vilket som!:) Visst hade Ola bjudit med er till min kompis Emma imorgon?! Vore kul om ni kom... mycket folk och trevligt sällskap utlovas!;)

2011-07-28 @ 23:34:56
URL: http://hamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0