PDOL - Fredag



Idag är det fredag och dessutom PDOL. Jag ska få en ny chans till utgång och jag ska få prova på Piteå dansar och ler. Niceeeee.
Jag kommer inte få någon grym Charlies änglar frisyr då Linda jobbar och jag själv är inte kapabel till mycket mer än plattat hår, men det blir va man gör de till! Är i valet å kvalet om jag ska köra på klänningen, har då ingen väska eller kofta att ha till, så var gör man av pengar och mobil? Eller om jag ska ha svarta byxor och min gammelröda skjorta? Hmm.. Är de för tråkigt å för varmt? Jag hatar välja kläder när mitt utbud är så illa! :P

Nu ska jag och vovvarna se klart OC, sen kommer Niklas med cider, yummie! Han är duktig och kör copertest idag, själv har jag inte orkat träna på länge.. Dåligt av mig men who cares?

Lycka till - Älskar dig no mather what!! <3

Kanske får ni en uppdatering till innan vi drar vidare, annars önskar jag er en mycket trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du alltid ser så himla fräsch ut, kan inte du visa hur du sminkar dig vardagligt och vilket smink du använder? :)

2011-07-29 @ 16:56:54
Postat av: Ewe

NJUT!!!! & HA "GATUFEST"KUL =)

2011-07-29 @ 18:05:05
URL: http://jahnsen.devote.se
Postat av: Sandra

Ojdå.. 30 mil bort är typ vad Victors längsta bortamatch är. Precis! Dom andra tjejerna är ju i samma sits så då kan man ju umgås med dom :) ja besök hemifrån är ju guld värt! Ska med försöka bjuda ner lite folk i höst, är ju inte jättelångt för deras del!



Hoppas du har kul på PDOL! Själv ska man snart gå till jobbet och avverka 13 timmar :) och så 12 timmar imorgon.. wohoo :D

2011-07-30 @ 07:42:04
URL: http://anotherfucking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0