Lyckad utekväll

Ang fina kommentaren om smink och sminknng:
Det ska jag absolut kunna visa! När jag är tillbaka i Sundsvall och har fått Internet så kommer det mer smink!  Sounds good? :)



Igår var det alltså dags att uppleva en somrig utekväll i Piteå för första gången. För att vara säker på att lyckas tog jag ett massagebad, maggelé och huvudvärkstablett innan vi drog igång. Mycket trevlig förfest hos Jon och även bussturen var trevlig - där träffade vi tom. på en skåning, som gick på samma skola som tjejen jag satt med, haha, va e oddsen lixom?
Vi åt Thai mat och hamburgare från Sunes, vi dansade, vi drack öl och cider i Kittletältet (ja, dem namnger sina öltält här. Ganska smart faktiskt!), vi drack vatten, vi träffade goa Magda och Mattias och såg Tove Styrke och avslutade sen med att se Mustach i duggregn och med en mysig pojks armar omkring en. Ibland är livet bra härligt!

Tusen tack Piteå och alla norrlänningar för en toppenkväll!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter kanon, ska bli kul att se sminkinlägget! :)

2011-07-31 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0